Α.Π.Ο. Θύελλα Διασταύρωσης Ραφήνας

"Θύελλα στα εύκολα, ΘΥΕΛΛΑΡΑ στα δύσκολα!!!"

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ

Οι Ακαδημίες του συλλόγου μας λειτουργούν από το 1998.  Με την σημερινή τους μορφή λειτουργούν από το 2003. Η αγάπη μας για υγιή αθλητισμό υπήρξε το σημείο εκκίνησης μας για την δημιουργία και τη λειτουργία των ακαδημιών μας. Σκοπός μας είναι η άθληση και η ένταξη των παιδιών στο σύνολο της ομάδας. Η εκμάθηση των κανόνων που διέπουν τις ομάδες, ο παραμερισμός της ατομικότητας ,για τα πλεονεκτήματα της ομαδικότητας, αλλά και οι δυνατές φιλίες που προκύπτουν μέσα από την ευγενή άμιλλα και την αγωνιστικότητα των αθλητών, για τον κοινό σκοπό της ομάδας.

Στόχος μας είναι η στελέχωση της πρώτης ομάδας από αθλητές της ακαδημίας μας και η δημιουργία μιας ομάδας στην διάρκεια των χρόνων από αθλητές που βγήκαν από τα σπλάχνα του συλλόγου μας, γαλουχημένους στον τρόπο σκέψης της ομάδας μας για ευγενή άμιλλα και θεμιτό ανταγωνισμό μέσα στα πλαίσια και της απαιτήσεις του υγιούς αθλητισμού.

Φιλοδοξία μας είναι η καθοδήγηση και ανάδειξη ταλαντούχων παιδιών – ποδοσφαιριστών με στόχο την επαγγελματική καριέρα. Η ανάδειξη αθλητών που θα παίζουν στις επαγγελματικές κατηγορίες ποδόσφαιρο είναι το όνειρο μας .

ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

  • Σχεδιασμός με ενιαίο προπονητικό και εκπαιδευτικό πλάνο ανά ηλικία και ποιότητα.
  • Προσεγμένη και συνειδητοποιημένη επιλογή στην στελέχωση της ακαδημίας μας σε προπονητικό, επιστημονικό και βοηθητικό προσωπικό.
  • Δημιουργία ομοιογενών τμημάτων σε σχέση με τις δυνατότητες του κάθε παιδιού, για καλύτερη και ποιοτικότερη προπόνηση.
  • Δίνετε μεγάλη έμφαση στην καλλιέργεια της προσωπικότητας του αθλητή και στην ποδοσφαιρική παιδεία που αναπτύσσει.
  • Η ατομική εξέλιξη και η χαρά του παιχνιδιού υπερτερούν του αγωνιστικού αποτελέσματος.
  • Έμφαση στην ομαδική δουλειά και στην διάθεση για κοπιαστική εργασία.
  • Δίνετε μεγάλη προσοχή στις σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες και επιδόσεις των αθλητών
  • Προπόνηση με βάση την κινητική και νοητική ταχύτητα σε συνδυασμό με την τεχνική κατάρτιση και συναρμογή των αθλητών.
  • Και βέβαια συνεχής έλεγχος και εκτίμηση της πορείας του προγράμματος.

Αρέσει σε %d bloggers: